A tegnapi szmogriadó után szinte senki nem tartotta be a szabályokat, ezért kíváncsi voltam a mai napra. Hát először is a BKV túlzásba esett a sűrű járatokkal kapcsolatban, mert semmi különbséget nem találtam, mint bármelyik másik hétköznap.

Az összes (páros, páratlan rendszámú) autóból találtam tucatszám az utcákon. Harapni lehetett a "levegőt", bár nem volt olyan rossz, mint vasárnap. Az első pozitív és negatív élmény is a munkahelyemen ért. 

A főosztályvezetőm, akinek beosztásilag jár az autó, képes volt BKV-val bejönni (nem a szomszédban lakik) bizonyítva, hogy be lehet tartani a szabályt. A többi autós nem ugyanezt a levegőt szívja??? Nekik nincs gyerekük, akiknek ez duplán káros az egészségére???

A negatív tapasztalatom, hogy bár a rendőrök csak figyelmeztettek, de mégis az ebédeket szállító autókat megállítottak még Buda határában és a kollégám kb. 11-12 helyett még 15 órakor is ebéd nélkül volt, pedig előre kifizette az ételt. Ehhez csak gratulálni tudok kedves rendőrség!!! Oké. Hibázott, hogy elindult, de a többiek??? 

Amerre én jártam nem hogy rendőr nem járt, de még BKV ellenőrök se szoktak. Amúgy egy rendőrkapitányság melletti utcában lakok és naponta 4-5 rendőrautót látok, akik szintén soha, semilyen szabályt nem tartatnak be a környéken álló (parkoló) vagy közlekedő (ez vicc, mert inkább száguldót kéne írnom) autósokkal.

Mivel naponta többszáz ember cigifüstjét szívom, pedig metrón utazom a legtöbbet én már ilyen dolgokon meg se lepődhetnék, de sajnos mások helyett is nekem van lelkiismeretfurdalásom a jövőért.

Szerző: BPutazo  2009.01.13. 07:47 Szólj hozzá!

Címkék: szabály szmog auto

A bejegyzés trackback címe:

https://bputazas.blog.hu/api/trackback/id/tr15874204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása