A tegnapi nap is úgy kezdődött mint a többi. Reggel elmentem dolgozni és napközben csak maximum az időjárás gyors változása dűhíthetett fel, de még ez sem zavart nagyon.

Mivel későn végeztem (kb. fél 7-kor) ezért már kint sötétedett. A megszokott tempóval indultam a metrólejárat felé az utcán. A Bajcsy-ról az Arany János utcánál szoktam felszállni. Itt van egy lámpa ami akkor zöld a gyalogosoknak amikor a Bajcsy-ról jobbra kanyarodhatnak az autósok is. Naponta teszem meg így mindig balra nézek, hogy nehogy esteleg valaki mégse adja meg az elsőbséget. Tegnap is így tettem, de abban a pillanatban, amikor ráléptem a zebrára a Bajcsy másik irányából nagyívben egy rendőrautó kanyarodott be szabálytalanul és gyorsan a piros lámpánál. Se megkülönböztető jelzés, se villogás, se semmi. Nekem még egy lépés kellett volna és elütnek. A szemben állók és az utcán épp arra járó rendőrők nagy megdöbbenése közepette adtam hálát, hogy nem ütöttek el.

Az a gondom, hogy ha ők ezt tehetik meg, akkor mit akarnak az átlagemberektől, akik egyirányú utcában szemből jönnek, akik a piroson átmennek, mert máshonnét nem jön autó, akik megelőznek a vasúti átjáróban, mert én betartom a sebességet... Talán "otthon" is körbe kéne nézni, ugye?

Szerző: BPutazo  2009.03.11. 07:00 Szólj hozzá!

Címkék: rendőr szabálysértés

A bejegyzés trackback címe:

https://bputazas.blog.hu/api/trackback/id/tr1995209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása