Több heti betegeskedés (influenza és szövődményei) után ma ismét útra keltem. Az utcában rögtön érdekes kép fogadott. Az épülő DM üzlet mellett épp teli szemetes konténert rakodtak úgy, hogy a teherautó fele az úttestre lógott ki. Reggel csúcsidőben ez kb. 1 kilóméteres sort okozott. Persze ismét hangsúlyoznám, hogy a kerületi rendőrkapitányság a másik utcában van és ez idő alatt nem egy rendőrautó húzott el az eset mellett. Lehet, hogy egyes dolgok változtak a kreszben amióta nem olvastam, de tudtommal ekkorát nem fordult a világ.

Ahogy tovább folytattam az utamat, a metrónál leszállva a buszról azt tapasztaltam amire számítottam. Mivel átépítik a helyet, így már csak kb. egy 500 méter hosszú és 5 méter széles szakaszon járhatnak oda-vissza az emberek. Ez a "piszkosul nagy" részt képtelenek voltak letakarítani, így addigra már néhol latyakos, néhol pedig jégpályára hasonlított. Éljenek a magyar utak!

Szerző: BPutazo  2009.02.27. 19:36 Szólj hozzá!

Címkék: utca metro szabály

A bejegyzés trackback címe:

https://bputazas.blog.hu/api/trackback/id/tr76970434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása